پرسپو ليس
ارتش سرخ
اخبار پرسپوليسي
تبليغات
رزتمپ
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 1
بازديد ماه : 17
بازديد کل : 13686
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

شما طرفدار کدام تیم هستید

جديدترين ارسال ها
برای استقلال سیزدهم بود
نصرتي بايد 50 درصد قراردادش را به استقلال بدهد
درباره همه آنهایی که سال ها با عناوینی مانند دلسوز و عاشق سینه سوخته مشغول خدمت به خود بودند و نه پر
فنونی‌زاده: دفاع‌پرسپولیس از بدترین‌های‌لیگ است
کریمی:استقلال نه برای خودمان بازی کردیم
مهدوی‌کیا: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم
دنیزلی: باید نشان دهیم جزء بزرگان هستیم
تمرین 23 فروردین و اعزام سرخپوشان به اصفهان/ گزارش تصویری
کاظمیان: دوست داشتم گلزنی کنم
دختر هوادار پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر + عکس

perespolis


دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
[ 22:7 ] [ farhan ]
 

محمد نصرتي بايد 50 درصد مبلغ قراردادش با پرسپوليس را به باشگاه استقلال بپردازد.

عزيز محمدي در مورد شكايت باشگاه استقلال از محمد نصرتي به دليل امضاي قرارداد با باشگاه پرسپوليس با وجود داشتن قرارداد داخلي با آبي‌پوشان عنوان كرد: قراردادهاي داخلي معتبر است. سال گذشته نيز اين خبر را اعلام كرديم كه تمام قراردادهاي داخلي از نظر سازمان ليگ اعتبار قانوني دارد. هر بازيكني كه با يك باشگاه قرارداد داخلي امضا كند و بعد به باشگاه ديگري برود، طبق قانون بايد 50 درصد مبلغ قراردادش را به باشگاه اول پرداخت كند.

وي ادامه داد: به اين ترتيب نصرتي اگر با استقلال قرارداد داخلي امضا كرده بايد نيمي از مبلغ قرارداد خود را به اين باشگاه بپردازد. ضمن اينكه اگر باشگاهي با بازيكني قرارداد داخلي امضا كند و در پايان فصل نقل و انتقالات بگويد اين بازيكن را نمي‌خواهد بايد 50 درصد از مبلغ قرارداد را به عنوان خسارت به وي پرداخت كند


دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
[ 22:4 ] [ farhan ]
Ali Karimi
ok

این وضعیتی که پرسپولیس حالا دچارش شده، برآیند فعالیت تمام کسانی‌ست که ادعای عشق به پرسپولیس را دارند و سال‌ها با عناوینی نظیر دلسوز و عاشق سینه‌سوخته مشغول تار و مار کردن غریبه‌هایی نظیر استانکو، دنیزلی و قطبی بودند که از قضا بیشتر از تمامی این کهنه‌سواران هوای معشوق‌شان را داشتند.

1.بابا پنجعلی

در سریال پایتخت که نوروز امسال از تلویزیون پخش شد، علی‌رضا خمسه نقش پیرمردی را بازی می‌کرد به نام "بابا پنجعلی" که آن‌قدر فراموش‌کار بود که حتی دو ساعت بعد از خوردن ناهار مهم‌ترین سوال‌ش این بود که چه زمانی ناهار می‌خوریم؟ حالا گویا همین داستان برای یکی از دل‌سوزان پرسپولیس که عضو هیات‌مدیره است اتفاق افتاده است. پیش‌کسوتی که گویا آن‌قدر با تیم محبوب‌ش بیگانه است که نمی‌داند شماره‌ی سرمربی‌ای را برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس گرفته که یک فصل و نیم هدایای گران‌بهایی نظیر باخت رفت و برگشت در دربی، 5 باخت پیاپی، دو رقمی شدن تعداد باخت‌ها در یک فصل و مقام چهارمی بین چهار تیم غرب آسیا را به تماشاگران پرسپولیس داده است. جالب است که این عضو دل‌سوز هیات مدیره تماس‌ش را به پای خواست مردم می‌نویسد و احتمالا اگر تمام مدیران و مسئولان مثل ایشان این همه دل‌سپرده‌ی رای مردم بودند، الان سرمربی تیم‌ راه‌آهن مسئولیت فنی تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان، تیم ملی والیبال و کاناپولو را هم به عهده داشت!

 

2.علی سلطان

عشق بی‌همتای سلطان به پرسپولیس را باید در تعداد جام‌هایی که برای پرسپولیس آورده و در هر مصاحبه تعدادش تغییر می‌کند، جست‌وجو کرد؛ مبادا که در این عشق آتشین رخ داماد سلطان و نهم شدن در لیگ و ارقام نجومی خرید نان خامه‌ای و دست بیعت دادن با هر مدیر و نامدیری را ببینید. سلطان که هر بار بازمی‌گردد و گویا این بازگشت را پایانی نیست، پس مصاحبه‌های فراوان در مذمت مدیران غیرفوتبالی، این‌بار به یکی از غیرفوتبالی‌ترین مدیران تاریخ پرسپولیس یاعلی گفت و دور جدید فعالیت‌های‌ش را در تیم محبوب‌ش آغاز کرد. آغازی که با وعده‌ی درخشان بازی به سبک پروینی هم‌راه بود. سبکی که همه را به یاد تپه‌های داوودیه، دویدن‌های دیوانه‌وار و تا حد مرگ دور زمین و مصاحبه‌های مقصریاب آخر بازی می‌اندازد. سلطان ابتدا از حمید استیلی حمایت کرد، کمی بعد به یاد علی دایی افتاد و کیست که نداند ته دل‌ش تنها آرش فرزین را لایق نیمکت پرسپولیس می‌داند!

3.بیژن ِ گادفادر

درست است که کسی او را نمی‌شناسد اما این هم‌راه استیلی که تا مدت‌ها با اسم کوچک‌ش در رسانه‌ها حضور داشت، عاقبت به طور علنی و رسمی به پرسپولیس پیوست تا بخشی از دانش والای فنی‌اش را به بازیکنان و کادر فنی تیم که بی‌سوادهایی مثل سومدیک! را هم شامل می‌شود ارزانی کند. او احتمالا آن‌قدر درگیر این وظیفه بوده است که بخش ادبی ذهن‌ش غیرفعال شده و نتوانسته در این روزهای ذلت پرسپولیس بزرگ، آن بیت شعر معروف را در گوش ِ کسی که لایق آن کلمات است زمزمه کند تا عرصه‌ی سیمرغ بلکه بتواند نفسی تازه کند!

4.حاج حبیب ِ دبیر

شطرنج‌باز قهار قصه‌ی ما که چاله‌هایی خوبی برای امثال دایی و قطبی کنده بود و تزش میدان دادن بیش از حد به سرمربیان برای رو شدن دست‌شان بود، عاقبت خودش در همان چاله افتاد؛ آن‌قدر در پرسپولیس ماند تا دیگر کسی برای نقش پررنگ یا کم‌رنگ‌ش در سه قهرمانی به دست آمده هم تره خورد نمی‌کند. حالا حبیب کاشانی برای تماشاگران پرسپولیس نه نمادی از سه قهرمانی در سه سال، که یادآور خفت فصل نود-نود و یک است. فصلی که تمام اتفاقات‌ش، از انتخاب مربی تا جذب بازیکن، در هاله‌ای عجیب از بازی‌های پشت‌پرده و نمایش‌های آبکی رقم خورد.

5.شهریار شهرری

شاید هیچ‌گاه شکست و وضعیت بغرنج یک تیم در فصل جاری را به گردن سرمربی فصل سابق نیندازند. اما علی دایی بنا به عادت‌ش هیچ‌وقت از گذشته‌ها جدا نمی‌شود. وقتی سرمربی پرسپولیس بود، مدام درباره‌ی تیم‌ملی و حقوق ضایع شده‌اش حرف می‌زد و حالا که روی نیمکت راه‌آهن نشسته، لحظه‌ای از اظهارنظر کردن درباره‌ی پرسپولیس غافل نمی‌شود. به جز این نباید از یاد برد، بخشی از تیم فعلی پرسپولیس را سلیقه‌ی دایی تشکیل داده است. بازیکنانی نظیر فشنگچی، نوری، غلامرضا رضایی و ... توسط او به این تیم آمدند و بعد از گذراندن یک فصل متوسط با سرمربی محبوب‌شان، این فصل را تا این‌جا با شکست مطلق و بازی‌های زیرصفر سپری کرده‌اند. شاید اگر بازیکنان جدید پرسپولیس نظیر کریمی و کاظمیان که مغضوبان دایی بودند، این فصل به پرسپولیس بازنمی‌گشتند، پرسپولیس بنا شده توسط دایی، با کمک سرمربی‌گری استیلی، حالا جای مس سرچشمه‌ را در ته جدول گرفته بود.

6.سردار سوخت و ساز

زیاد به عدم آشنایی‌اش به فوتبال توجه نکنید. طبق مصاحبه‌ها و ادعاها ایشان از بچه‌گی طرفدار پرسپولیس بوده‌اند و این آشنایی‌شان به قدری زیاد است که برعکس پروین و دیگران یادی از دوران شکوه‌مند ماضی نمی‌کنند. سردار بعد از مساوی با نفت سرازپا نمی‌شناسد؛ چون به قول خودش تیم تحت مدیریت‌ش تیم صدر جدول را متوقف کرده است. زنده‌گی سردار برعکس تماشاگران پرسپولیس خوب و خوش و آسوده پیش می‌رود. چون اگر تماشاگران با دست‌اندازی به اسم حافظه مواجه هستند که آن‌ها در خلسه‌ی خاطره‌های خوش فرو می‌برد و مقایسه‌ی دیروز دور با امروز افسرده آزارشان می‌دهد، سردار مقایسه‌ای بین دیروز و امروز ندارد. او شادمان از مساوی مقابل صدرنشین جدول همچنان کادر فنی‌اش را حفظ کرده است و احتمالا آخر فصل به خود خواهد بالید که پرسپولیس را دوازدهم جدول تحویل گرفته و به مقام شامخ دهمی رسانده است!

7. و اما حمید استیلی

شاید در تمام این سال‌ها، می‌شد با تکیه بر چهره‌ی معصوم و صدای‌ ظریف‌ش، تمام شایعات حول‌ش مبنی بر پشت‌پا گرفتن برای سرمربیانی مثل سوبل، دنیزلی و قطبی را ندیده گرفت. می‌شد حرف‌های سوبل را که او را دلیل باخت تیم‌ش در دربی می‌دانست، اخراج شدن‌ش توسط دنیزلی و سریال اختلاف‌ش با قطبی را گذاشت پای فضای مسموم پشت پرده که به آدم مهربان و معصومی مثل استیلی رحم نمی‌کند. تا همین دیروز، تا قبل از نشستن روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرمربی‌، خیلی‌ها او را مظلومی می‌دانستند که تلاش‌های‌ش برای قهرمان کردن پرسپولیس توسط دنیزلی و سوبل حرام شد و سیاه‌کاری مثل قطبی هم با استفاده از زحمت‌های او به محبوب‌ قلب‌ها تبدیل شد. اما امروز حتی اگر استیلی را بهترین انسان روی زمین بدانیم، نباید شک کرد که او یکی از بدترین مربیانی بوده که پرسپولیس تا امروز تجربه کرده است. امروز دیگر به حرف‌های بازیکنانی نظیر محمد نصرتی که استیلی را عامل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم می‌دانستند و حتی آنالیز کردن تیم‌های حریف را به او نسبت می‌دادند، تنها می‌شود لب‌خند کوتاه و چرکینی زد و به روان‌شناسی فوتبالیست‌های ایرانی فکر کرد که به قول لوکا بوناچیچ مادر ترزا می‌خواهند. استیلی در فصلی که همه‌چیز در اختیار داشت، از مدیری هم‌راه تا بازیکنانی که لیست‌شان کرده بود، آن‌چنان درهم‌شکست که مدیران باشگاهی نظیر استیل‌آذین هم شاید او را به حوالی نیمکت‌شان راه ندهند. حالا حرف‌های او که ادعا داشت پرسپولیس را در لیگ هفتم دو هفته‌ای آماده کرده و لقمه‌‌ی حاضر را دم دهان قطبی گذاشته، آن‌قدر در تعارض با فرصت خواستن برای ساختن تیم بعد از 11 هفته است، که تنها می‌توان به او ترحم کرد. استیلی تمام توان سرمربی‌گری‌اش را امسال در پرسپولیس رو کرد و نشان داد. و این توانایی آن‌قدر ضعیف است که دوستان روزنامه‌نگارش که دیروز برای‌ش افسانه‌ی قهرمانی پرسپولیس توسط او در لیگ هفتم را می‌نوشتند، حالا رک و راست از "این‌کاره نبودن‌"ش در سایت‌های‌شان پرده برمی‌دارند.

 

سایت گل عکسی از روز شادمانی پرسپولیس بعد از بازی با صبا باتری در لیگ هفتم گذاشته است و از کاربران خواسته نظر و احساس‌شان را بنویسند. راست‌ش احساسی نیست جز تاسف. البته تاسف نه برای استیلی و نه حتی برای تیم بزرگی به اسم پرسپولیس.

این تاسف را باید برای روحیه‌ی ایرانی خورد که باور ندارد پیروز شدن یک تیم یعنی نفع بردن همه. وقتی پرسپولیس در آن فصل قهرمان شد، اعضای باشگاه به جای خوش‌حالی بابت موفق شدن، دنبال تکه‌پاره کردن خودشان و تیم بودند تا ثابت کنند در قهرمانی فقط یک نفر نقش داشته و آن هم کسی جز خودشان نبوده. و حالا تیم ِ از هم پاشیده، اعضای‌ش هر کدام به گوشه‌ای رفته‌اند و بنا به استعداد و توانایی فردی‌شان جایگاه جدیدی پیدا کرده‌اند.

جایگاهی که برای یکی حضور در لیگ ژاپن است و برای نفر دیگر قدم زدن 11 هفته‌ای دم در خروجی. یکی به مدرسه و معلمی‌اش برگشته و ستاره‌های پرمدعا هم در تیم‌هایی نظیر پیکان و راه‌آهن پخش شده‌اند.

حالا باید داستان مادر واقعی و غیرواقعی‌ای که سر مالکیت یک بچه دعوا داشتند را از سر خواند. کسی که بچه را در میانه‌ی تکه‌پاره شدن رها کرد، مادر اصلی بود و این‌ها که بعد از این همه ناکامی هنوز ول‌کن قبای سرخ محبوب‌شان نیستند، نمی‌توانند دل‌سوز و مادر اصلی باشند.

تماشاگران پرسپولیس اگر در این هنگامه‌ی پرآشوب فرق دلسوز واقعی و دروغین را دریافتند، می‌شود به فردا و قهرمانی و پیروزی‌های دوباره‌شان امیدوار بود اما اگر هنوز "لیسانسه‌‌های"! بوق در دست، روزنامه‌نگاران دم‌دمی مزاج و پیش‌کسوتان حق‌طلب و غرغرو تعیین تکلیف می‌کنند، وضعیت همینی خواهد بود که هست.


دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
[ 22:1 ] [ farhan ]

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که با وجود بهره‌مندی از حضور مربی بزرگی چون دنیزلی، باید به فصل بعد بازی‌ها فکر کند.


  مرتضی فنونی‌زاده درباره‌ی وضعیت فعلی پرسپولیس اظهار کرد: قبلا هم گفته‌ام که پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن مصطفی دنیزلی باید فصل را کژدار و مریز تمام کند و به فکر فصل بعد باشد. به هرحال بازیکنان پرسپولیس همان بازیکنان تیم فصل اول هستند و نمی‌توان انتظار زیادی از تیم داشت. البته پرسپولیس امروز اگر چهار گل می‌خورد، دو گل هم می‌زند، ولی پرسپولیس زمان استیلی ترسو بازی می‌کرد. تیم از نظر فنی خوب است، اما فکر نمی‌کنم نتیجه‌ای بهتر از پنجم یا ششمی کسب کند.

وی در ادامه با بیان این که هر ضربه‌ای که پرسپولیس می‌خورد از ناحیه خط دفاع و دروازه‌بان است، افزود: متاسفانه رفتن حقیقی از تیم هم جواب نداد و باعث بهتر‌شدن وضعیت نشد. حقیقی هم دروازه‌بان زیاد مطمئنی نبود، اما از معمارزاده بهتر بود. در زمان ما اگر دروازه‌بان‌ها به تیم ملی نمی‌رفتند هم جزو بهترین‌ها بودند. وقتی ما نفراتی مثل بهروز سلطانی، وحید قلیچ، سعید عزیزیان یا احمدرضا عابدزاده را درون دروازه می‌دیدیم، خیالمان راحت می‌شد، اما اکنون بازیکنان وقتی وارد زمین می‌شوند، فکر می‌کنند یک گل عقب هستند!

فنونی‌زاده هم‌چنین گفت: بعید می‌دانم که معمارزاده در بازی روز یکشنبه برابر ذوب‌آهن درون دروازه قرار بگیرد. اگر من جای دنیزلی باشم، در آن بازی از هوشیار استفاده می‌کنم. این دروازه‌بان اگر خودش را در برابر ذوب‌آهن نشان دهد، می‌تواند در داربی هم دروازه‌بان پرسپولیس باشد و حتی بعدها به تیم ملی هم برسد. البته در گل‌هایی که پرسپولیس می‌خورد، خط دفاع هم مقصر است. زمان ما در طول 90 دقیقه شاید فقط سه توپ به روی دروازه ما می‌آمد، ولی امروز دفاع پرسپولیس یکی از بدترین‌های لیگ است. اگر آن اتفاق برای رضایی و نصرتی رخ نمی‌داد، اکنون شرایط بهتر بود. من به شیث کاری ندارم، اما اگر نصرتی اکنون در تیم بود، بسیار بهتر از مدافعان فعلی کار می‌کرد.

وی در پایان درباره‌ی داربی هفتاد و چهارم پایتخت که چند روز دیگر برگزار می‌شود، هم گفت: شرایط داربی با سایر دیدارها تفاوت دارد. پرسپولیس از نظر بازیکن چیزی کم ندارد و گرنه کی‌روش شش بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. تنها مشکل پرسپولیس برای داربی شاید روحی و روانی باشد. خاطرم هست که در سال‌های 64 و 65، بیشترین بازیکنان ما به قطر و آلمان ترانسفر شده بودند، ولی آن سال هم استقلال را با ستارگانش شکست دادیم

دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
[ 21:56 ] [ farhan ]

علی کریمی ستاره پرسپولیس در پایان بازی مقابل سپاهان اندکی با خبرنگاران اصفهانی تندی کرد.

 

علی کریمی که از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان چندان راضی به نظر نمی رسید در پایان بازی به ایمنا گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند، ما متاسفانه از این فرصت ها استفاده نکردیم.
کریمی در پاسخ به این سوال که آیا به گفته رویانیان مدیر عامل پرسپولیس شما امروز برای استقلال بازی کردید گفت: این مساله را از خود رویانیان بپرسید که این طور گفته است. من به شخصه اصلا برای قهرمانی تیم دیگری بازی نکردم. من فقط برای پرسپولیس بازی کردم و برای موفقیت تیم خودم. اصلا هم کاری به صحبت های رویانیان ندارم، من امروز فقط برای پیروزی پرسپولیس بازی کردم نه قهرمانی تیم دیگری.
کریمی در خصوص درگیری لفظی اش با هاشم بیگ زاده گفت: در بازی امروز این همه صحنه بود اما شما خبرنگاران فقط این را دیدید؟ اصلا مشکل ما شما خبرنگاران هستید. شما باعث شدید پرسپولیس به حاشیه برود.


جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
[ 12:34 ] [ farhan ]

افبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود و من فکر می‌کنم نتیجه تساوی یک نتیجه عادلانه بود.

 

مهدی مهدوی کیا پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: امروز شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم بودیم و فکر می‌کنم نتیجه به دست آمده یک نتیجه عادلانه بود و ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسر امتیاز از شما انگیزه شما را برای بازی‌های بهتر بالا نبرده است، گفت: ما همیشه با انگیزه بازی می‌کنیم و درخصوص کسر امتیاز هم ما صحبت‌هایمان را کرده‌ایم و انشاءالله برطرف شود و مسلما کسر امتیاز نمی‌تواند روحیه پرسپولیس را در هم بشکند.

وی اظهار امیدواری کرد: تیم پرسپولیس در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا روزهای خیلی خوبی را پشت سر بگذارد و بتواند برای طرفدارانش افتخارآفرینی کند.


جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
[ 12:33 ] [ farhan ]

رمربی پرسپولیس گفت: کاری به استقلال نداریم و برای موفقیت تیم خودمان تلاش می‌کنیم.

مصطفی دنیزلی پس از تساوی یک بر یک سپاهان و پرسپولیس گفت: سپاهان از نظر روند تیمی بهترین روند را دارد و جایگاهش در جدول نشان دهنده این موضوع است.

وی ادامه داد: مجبور بودیم نشان دهیم که یکی از بزرگترین تیم‌های ایران هستیم. از اینکه فوتبالدوستان اصفهانی و طرفداران پرسپولیس از این دیدار لذت بردند خوشحالیم.

دنیزلی تصریح کرد: نتیجه خوبی به دست آوردیم اما منظور از نتیجه خوب پیروزی است و این یعنی ما به اندازه پیروز شدن در این دیدار فرصت ایجاد کردیم. اگر می‌باختیم واقعا حیف می‌شد. امیدوارم لذت دیدن یک بازی خوب را برده باشیم.

وی در خصوص ائتلاف استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی آبی پوشان گفت: این طور نیست و ما فقط برای خودمان و موقعیت پرسپولیس در جدول بازی می‌کنیم و اینکه استقلال یا سپاهان قهرمان شوند برای ما تفاوتی نمی‌کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد گفت: همین طور است و آنها استحقاق قهرمانی را دارند. این تیم هم در آسیا و هم در لیگ چنین موضوعی را ثابت کرده است.

دنیزلی پس از سؤالی در خصوص دروازه بان تیمش در حالی که می‌خندید پاسخ داد: از هوشیار راضی بودم. شاید خیلی کار بزرگی به دوشش نیفتاد و غیر از گلی که دریافت کرد کار سختی نداشت. هوشیار اشتباه فاحشی نداشت و نمی‌دانم برداشت شما چه بود.

دنیزلی افزود: هوشیار در لحظات آخر توپ را با تاخیر به حرکت در می‌آورد که این کار برای بازیکنی که در تیم بزرگ بازی می‌کند چیزی به همراه نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس افت کرده یادآور شد: در دو جبهه ایران و آسیا می‌جنگیم. برخی از بازیکنان فقط در آسیا هستند و برخی دیگر در هر دو حضور دارند اما هیچ گاه در تن بازیکنانم خستگی را ندیدم. نکته مثبت موضوع این است که دیدید که بعد از گل در آن شرایط چگونه به بازی برگشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا پس از اعلام رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر دو امتیاز این تیم بر خلاف خیلی از مربیان ایرانی مصاحبه‌ ای انجام نداد گفت: در لیگ ترکیه اشتباهات داوری قهرمانی را از تیمم گرفت اما این مسئله به هیئت مدیره و مدیر عامل مربوط می‌شود. معمولا خطای انسانی داور جزو بازی است. برخی مواقع به سود ما و برخی اوقات به ضرر ما است. ما امسال به لحاظ فنی امتیازات زیادی از دست دادیم.

دنیزلی در مورد تعویض جواد کاظمیان گفت: کاظمیان به خاطر تغییر سیستم تعویض شد نه به دلیل نوع بازی‌اش. او همچنان از بزرگترین و مهمترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می‌رود.

سرمربی پرسپولیس در مورد جایگاه این تیم در پایان فصل گفت: در حال حاضر جایگاه مناسبی نداریم اما انگیزه بازیکنانم از جایگاهی که داریم بسیار بهتر است.

جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
[ 12:32 ] [ farhan ]


گزارش تصویری از تمرین 23 فروردین و اعزام سرخپوشان به اصفهان


گزارش تصویری از تمرین 23 فروردین و اعزام سرخپوشان به اصفهان/ 23 فروردین 1391

عکس ها از: مهدی ریاضتی

..

http://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162589/esfhan.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162591/esfhan%20(2).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162590/esfhan%20(1).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162592/esfhan%20(3).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162593/esfhan%20(4).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162594/esfhan%20(5).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162595/esfhan%20(6).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162598/tam.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162599/tam%20(1).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162602/tam%20(3).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162603/tam%20(4).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162600/tam%20(2).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162605/tam%20(6).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162607/tam%20(8).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162606/tam%20(7).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162608/tam%20(9).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162604/tam%20(5).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162609/tams.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162610/tams%20(1).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottomhttp://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/162611/zz%20(1).jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom


جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
[ 12:31 ] [ farhan ]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من فوتبال بازی کثیفی است زیرا در آن انسان یک روز در عرش و یک روز در فرش است. من 13 سال است فوتبال بازی می‌کنم و اتفاقات بد و خوب برایم زیاد افتاده است اما این اتفاق بار اول بود که برای من رخ می‌داد اما اشکالی ندارد.


 

   کاظمیان در گفتگو با ایمنا، پیرامون دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد و شخصا امروز خیلی انگیزه داشتم برابر تیم سابقم که سال گذشته با آن به قهرمانی رسیده بودم گلزنی کنم اما قسمت نبود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در نیمه دوم به زمین بازی آمد و ۲۰ دقیقه بعد دوباره تعویض شد و به نیمکت بازگشت در این مورد گفت: به هر حال طبیعت فوتبال این است، من در بازی با الغرافه نیمه دوم به زمین رفتم و گل زدم و امروز هم فکر می‌کردم از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشم اما دنیزلی تصمیم گرفت نیمه دوم بازی کنم چون شرایط روحی و روانی ام زیاد خوب نبود.

وی ادامه داد: به نظر من فوتبال رشته کثیفی است زیرا در آن انسان یک روز در عرش و یک روز در فرش است. من ۱۳ سال است فوتبال بازی می‌کنم و اتفاقات بد و خوب برایم زیاد افتاده است اما این اتفاق بار اول بود که برای من رخ می‌داد اما اشکالی ندارد.

کاظمیان در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی در بازی سپاهان سال گذشته و این سپاهان می‌بیند خاطرنشان کرد: متاسفانه من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم چون امسال زیاد بازی‌های سپاهان را از طریق پخش زنده مشاهده نکرده ام اما فکر می‌کنم سپاهان امسال هم تیم خوبی است و خوب فوتبال بازی می‌کند.

جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
[ 12:30 ] [ farhan ]
هوادار 4 ساله پرسپولیس، روز گذشته به همراه پدر خود در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور یافت تا کم سن ترین هوادار حاضر در ورزشگاه لقب بگیرد.
 
دختر هوادار پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر + عکس www.taknaz.ir

چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
[ 11:23 ] [ farhan ]
صفحات
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
نويسندگان
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید <
جدول رده بندي
آرشيو
جست و جو
براي جستجو در همين صفحه وبلاگ واژه‌ كليدي‌ مورد نظرتان را وارد کنيد :

فال حافظ
طراح قالب
اين قالب توسط گروه پرسپوليس اف سي و رز تمپ طراحي و ترجمه شده است.